Skapad av:
Peter Mellin
Deltar i:
Team Zero
Samlar in till:
Team Zero

Vi är Team Zero – ett ideellt välgörenhetsintiativ som cyklar från Stockholm till Ystad till förmån för Suicide Zeros arbete i Sverige. Varje tramptag vi tar är en hyllning till livet – och där ditt bidrag ger möjlighet till Suicide Zero att: • sprida kunskap om självmord och psykisk ohälsa • utbilda och påverka politiker, kommuner och skolor • skapa strukturer och strategier som förebygger självmord • stärka forskning och evidensbaserade metoder • och bryta tystnaden kring psykisk ohälsa i samhället Vi i Team Zero delar deras vision och bekostar själva för vår medverkan – vilket innebär att dina pengar går direkt till Suicide Zeros viktiga arbete. Gemensamt cyklar vi för dem som inte orkar idag. Tack för att du stödjer vår resa. Ditt bidrag gör skillnad.

Ge en gåva
2 298 kr
45%
5 Dagar kvar

Senaste aktivitet

  • Ellen och Tuva Ellen och Tuva gav 31 kr

  • Alfons Alfons gav 101 kr

  • Stina Larsson Stina Larsson gav 288 kr

  • Ulf Fransson Ulf Fransson gav 300 kr

    Bra syfte och initiativ, lycka till med cyklingen till Ystad.

  • Charlotte Charlotte gav 100 kr

  • Kristiina Kristiina gav 281 kr

  • Håkan och Anne Håkan och Anne gav 170 kr

  • Gunnel Nilsson Gunnel Nilsson gav 300 kr

  • Anonym Anonym gav 118 kr

    Pant från HåkAnne i Solberga

  • Anonym Anonym gav 44 kr

  • Kristiina Mellin Kristiina Mellin gav 123 kr

  • Anne och Håkan Anne och Håkan gav 104 kr

  • Kristiina Mellin Kristiina Mellin gav 230 kr

    Heja heja

  • Håkan och Anne Håkan och Anne gav 108 kr

    Pant

  • Alexandra på Givarservice Suicide Zero
    Tack Peter och Team Zero!
    Med ert och andras engagemang kan vi bryta stigmat kring psykisk ohälsa och självmord och minska antalet människor som varje år tar sitt liv.
    Stort tack och lycka till med insamlingen och cyklandet! 💚