Johan Högman
Jag cyklar för dem som inte orkar!
Vi är Team Zero – ett ideellt välgörenhetsinitiativ som cyklar från Stockholm till Ystad till förmån för Suicide Zeros arbete i Sverige.
Ditt bidrag ger möjlighet till Suicide Zero att:
• sprida kunskap om självmord och psykisk ohälsa
• utbilda och påverka politiker, kommuner och skolor
• skapa strukturer och strategier som förebygger självmord
• stärka forskning och evidensbaserade metoder
• och bryta tystnaden kring psykisk ohälsa i samhället
Vi i Team Zero delar deras vision och bekostar själva för vår medverkan – vilket innebär att dina pengar går direkt till Suicide Zeros viktiga arbete.
Gemensamt cyklar vi för dem som inte orkar idag.
Tack för att du stödjer vår resa. Ditt bidrag gör skillnad!
35%
Johan Högman gav 350 kr
Senaste aktivitet
-
En välgörare.... gav 350 kr
-
Marianne gav 500 kr
Kämpa på och lycka till 😍
-
Högge junior gav 200 kr
