Skapad av:
Stefan Bjerke
Deltar i:
Team Zero
Samlar in till:
Team Zero
Jag cyklar för välgörenhet och speciifikt för Team Zero.

Team Zero är ett ideelt välgörenhetsinitiativ som cyklar till förmån för Suicide Zeros arbete i Sverige. Varje tramptag vi tar, är en drivkraft att samla in pengar till Suicide Zeros verksamhet och för vårt gemensamma mål; Ett samhälle utan självmord.

Vi bekostar själva vår resa, så varje bidrag går direkt till Suicide Zeros viktiga arbere;
* att sprida kunskap om självmord och psykisk ohälsa och bryta tystnaden i samhället i dessa frågor
* föröska förebygga självmord
* stärka forskning och evidensbaserade metoder inom området.
Läs gärna mer om deras arbete på https://suicidezero.se/

Tack för ditt stöd
Ge en gåva
4 900 kr
24%
5 Dagar kvar

Stefan Bjerke gav 300 kr

Senaste aktivitet

  • Johan jönsson Johan jönsson gav 300 kr

  • Maria Svedenhov Maria Svedenhov gav 500 kr

  • Brollan Brollan gav 500 kr

    Kör så det ryker!

  • Anders Holmgren Anders Holmgren gav 300 kr

    Fanken vad bra du är som gör sånt här. Och hoppas pengarna kommer till nytta för de som behöver hjälp!

  • Margaretha Bjerke Jaccard Margaretha Bjerke Jaccard gav 300 kr

    Ett behjärtansvärt område att stötta, då många lider i det tysta. Det värmer att min kära brorson cyklar för att dra in pengar till detta!

  • Fredrik Lundqvist Fredrik Lundqvist gav 100 kr

    Stort Grattis Stefan och grymt kämpat för ett gott ändamål 🙏

  • Towe Towe gav 100 kr

  • Hanna Hanna gav 100 kr

  • Grattis på födelsedagen! Grattis på födelsedagen! gav 100 kr

  • Anonym Anonym gav 300 kr

  • Fredrik Kindström Fredrik Kindström gav 1 000 kr

    Kör hårt!!!

  • Marie Cederlund Marie Cederlund gav 500 kr

  • Pyttan Pyttan gav 300 kr

    Trampa på Stefan! 💪

  • Alexandra på Givarservice Suicide Zero
    Stefan, vilket fint och viktigt initiativ! Varje krona räknas när vi ska bryta stigmat kring psykisk ohälsa och självmord och minska antalet människor som varje år tar sitt liv. Det är med såna som dig som vi tillsammans kan klara det. Stort och varmt tack och lycka till 💚
  • Anonym Anonym gav 500 kr