Skapad av:
Ulrika Gunnesby
Samlar in till:
Team Zero

Jag är del av Team Zero – ett ideellt välgörenhetsprojekt bestående av ett gäng cyklister som samlar in pengar och cyklar från Stockholm till Ystad till förmån för Suicide Zeros livsviktiga arbete i Sverige. Varje tramptag vi tar är en hyllning till livet, där ditt bidrag hjälper Suicide Zero att sprida kunskap om självmord och psykisk ohälsa, utbilda och påverka, stärka forskning och bryta tystnaden kring psykisk ohälsa i samhället. Vi i Team Zero står själva för våra egna utgifter, vilket innebär att varje skänkt krona går direkt till Suicide Zeros arbete. Tillsammans cyklar vi för dem som inte orkar idag. Tack för att du stödjer vår resa. Ditt bidrag gör skillnad.

Ge en gåva
2 050 kr
68%
5 Dagar kvar

Senaste aktivitet

  • Alexandra på Givarservice Suicide Zero

    Tack Ulrika och Team Zero för ert viktiga engagemang! Varje slant räknas. Det är med initiativ som ert som vi kan bryta stigmat kring psykisk ohälsa och självmord. 💚

  • Åsa Åsa gav 300 kr

  • Karin Karin gav 300 kr

  • Ernäs Ernäs gav 200 kr

  • Gunnar H Gunnar H gav 250 kr

  • Anonym Anonym gav 300 kr

  • Anonym Anonym gav 200 kr

  • Anonym Anonym gav 500 kr