Skapad av:
Jennie Johansson
Deltar i:
Team Zero
Samlar in till:
Team Zero

Vi är Team Zero – ett ideellt välgörenhetsintiativ som sommaren 2026 cyklar från Stockholm till Ystad till förmån för Suicide Zeros arbete i Sverige. Varje tramptag vi tar är en hyllning till livet.
Vill du också hylla livet, så hjälp oss med ett bidrag!
Litet som stort räknas! Hellre ett litet än inget alls!
Vi vill med vår insamling ge Suicide Zero en möjlighet att:
• sprida kunskap om självmord och psykisk ohälsa
• utbilda och påverka politiker, kommuner och skolor
• skapa strukturer och strategier som förebygger självmord
• stärka forskning och evidensbaserade metoder
• och bryta tystnaden kring psykisk ohälsa i samhället
Vår egen medverkan bekostas av oss själva för att de pengar som du skänker ska kunna gå direkt till Suicide Zeros viktiga arbete!
Tillsammans cyklar vi för dem som inte orkar idag!Varmt tack för ditt bidrag!

Ge en gåva
15 519 kr
155%
33 Dagar kvar

Jennie Johansson gav 14 219 kr

Senaste aktivitet

  • Mårten Johansson Mårten Johansson gav 500 kr

    Jennie Johansson Jennie Johansson:

    Tusen tack, Mårten!

  • Jennie Jennie gav 4 719 kr

  • Hasse T Hasse T gav 300 kr

    Jennie Johansson Jennie Johansson:

    Stort tack Hasse❣️

  • Maria Maria gav 500 kr

    Fint Jennie!

    Jennie Johansson Jennie Johansson:

    Stort tack Maria. ❤️

  • Jennie Johansson Jennie Johansson gav 9 500 kr

  • Alexandra på Givarservice Suicide Zero
    Tack Jennie och Team Zero!
    Med ert och andras engagemang kan vi bryta stigmat kring psykisk ohälsa och självmord och minska antalet människor som varje år tar sitt liv.
    Stort tack och lycka till med insamlingen och cyklandet! 💚